דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


להביא את אמנות היין לקידוש- עכשיו גם באינטרנט 

מאת    [ 27/11/2011 ]

מילים במאמר: 411   [ נצפה 2430 פעמים ]

מותג היין הלל  משיק אתר אינטרנט חדש www.hallelwine.co.il שהינו בית ושער לתרבות היין, למסורת ולקידוש.

הלל הינו מותג יין צעיר ורענן שהביא חדשנות לשוק היינות המתוקים והיינות לקידוש. סדרת היינות של הלל כוללת מבחר יינות איכות לקידוש ולכל אירוע.

בימים אלה הושק אתר האינטרנט החדש של הלל המציג את סיפורו של המותג המביא את אומנות היין לקידוש וגם לרשת האינטרנט.
האתר מעוצב בחמימות, בשילוב אלמנטים מתקדמים כדי להעביר לגולש את חווית הלל השלמה – חוויה מלאת טעם, שמשלבת את הרוחניות החדשה עם מסורות הבית היהודי.

האתר החדש www.hallelwine.co.il , בדומה ליינות עצמם, מזמין את קהל הגולשים ליהנות משיחה אחרת על השבת והחג, המשפחה היהודית החדשה, טעם וקהילה בעולם המודרני.

יינות האיכות של הלל נגישים כעת לכל עולמות התוכן מחיי היומיום: אירועים חגיגיים במשרד ובבית, שמחות מבורכות, חתונות, בריתות וכמובן טקס הקידוש בליל שישי. באמצעות הגלישה באתר אפשר להכיר מקרוב את החברים החדשים בשולחן המשפחה: יינות איכותיים, בעלי טעם מסורתי, שמספקים חווית טעימה ערכית ומצפונית לצרכן המודע.

כשזה נוגע לבחירת יין טוב לקידוש או לאירוע – רבים עדיין מוצאים עצמם בוחרים יינות במתיקות גבוהה, באיכות ירודה.

אין זה מפתיע איפוא שיינות הקידוש אינם נשארים על השולחן לאורך הארוחה. בתרבות הצרפתית, לעומת זאת, אף סעודה אינה שלמה בלי בקבוק יין משובח שילווה אותה.

כאן נבדלת סדרת הלל. משפחת היקב שמה לעצמה למטרה להביא לצרכן הישראלי את הטוב משני העולמות: יינות מסורתיים בהתאם לרוח היהודית, מענבים איכותיים במיוחד ובמתיקות מעודנת. אלה יוצרים שילובי טעמים חדשים שמלווים את הארוחה לאורכה.

מסקר שערך המותג הלל נמצא כי קרוב לשני שליש (62) ממשקי הבית בישראל נוהגים לערוך קידוש ולהשתמש ביין לקידוש. סדרת הלל הביאה את אומנות היין לקידוש וקצרה מחמאות בקרב מבקרי היין המובילים.


אתר www.hallelwine.co.il מציג שפע מידע על המותג, על היינן פיליפ ליכטנשטיין, על יקב ארזה ומשפחת שור ועל היינות מסדרת הלל המתאימים לקידוש ולכל הארוחה. כמן כן מסייע האתר במציאת חנויות בהן ניתן לרכוש את היינות.

אודות יינות הלל
המותג הלל נולד לאחר מאות שנים בהם יין הקידוש לא שינה את צורתו וטעמו. לאור זאת, החליטו ביקב ארזה לחדש ולרענן. היקב הוותיק, ביחד עם פיליפ ליכטנשטיין, יינן צרפתי שהתעסק רוב שנותיו בייצור יין איכות, השקיעו מזמנם וממרצם במשך מספר שנים עד השקת המותג החדש.

היינן פיליפ ליכטנשטיין בחר למזג בין מסורות הבית היהודי לתרבות היין הצרפתית. בכרמים הציוריים שבמבואות ירושלים ובאזורי גידול מובחרים אחרים, גדלים ענבי מרלו, שיראז, גרנאש, קריניאן ומורבדר הידועים באיכותם, מהם מופקים את יינות הלל בשיטות מודרניות, ומתמזגים לחוויה רוחנית ומסורתית עשירה בטעמים וניחוחות

רונן הלל הינו מנכ"ל ובעלים של משרד יחסי ציבור רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור.http://www.ronenhillel.co.il מנכ"ל משותף של חברת מיתוג אישי http://www.mitugishi.co.il  לקבוצת האתרים של רונן הלל יחסי ציבור: משרד יחסי ציבורpublic relations   http://www.googleyourname.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב